torsdag 9 december 2010

Tack bondmoran!


Jag har fått en award!! Tack Elin!
Nu ska jag lista mina favoritförfattare och favoritböcker.
Problemet är att jag inte har någon speciell favorit. Jag är periodare när det gäller böcker och när jag är inne i en period så läser jag de som för tillfället finns längst upp på topplistan i bokhandeln eller det som vänner och bekanta rekommenderar.
Nyårslöfte nr 1:
Börja läsa mer böcker, inte bara på semestern.
Nu ska jag skicka awarden vidare till fem andra, men jag hoppar det och önskar mig istället boktips av alla som har en bra bok att rekommendera. Och jag har redan läst "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann". Älskade den.

1 kommentar:

Anonym sa...

"Svinalängorna" av Alakoski är mitt boktips, så kan du se filmen också som har premiär i dagarna. Sätter en 100 på att boken är bättre...

//ANNA