onsdag 8 december 2010

Godnatt, längtar till imorrn

För då är det en ny dag som säkert blir bättre än den här.

Fatta vilka i-landsproblem jag har stött på idag:

- Värdelöst möte på jobbet. Ett gäng apor hade fixat det bättre.

- hudvårdsterapeuten var försenad och jag fick sitta och vänta i hela 20 minuter.

- stressade vidare till plastikkirurgen som ville ha betalt, vad fräckt!

- kom hem och åt omelett och bönor till middag. Till middag!

- åkte till IKEA för att köpa garderobsinredning och matta.

- det visar sig att våra garderober inte kommer från IKEA och därför passar inte deras inredning.

- den matta vi vill ha var slut och man fick inte köpa skyltexemplaret

- jag har sån träningsvärk att jag inte kan hålla mig när jag blir fisnödig.

Bönor till middag som sagt.

Hej på er.


Inga kommentarer: