onsdag 11 augusti 2010

Rapport

Status lägenhetsförsäljning:
Budgivning pågår. Går rätt så bra tycker jag. En hundring till så är saken biff!

Status uthyrning av liten 1:a på Östermalm:
Om jag bara kunde komma ihåg vad jag har för lägenhetsnr eller var jag har kontraktet så skulle jag ha skickat in ansökan redan. Men så är det ju såklart inte.

Status kroppen:
Omfattande träningsvärk. Mycket smärta i underarmar och handleder. Inte bra tycker jag. Hoppas på mindre ont imorrn eftersom det är två timmar tennis med coachen då igen.

Status Skottland:
Vi har skaffat hyrbil. Vi har även skaffat boende i Edinburgh sista nätterna. Allt annat är lika blankt som min näsa för tillfället. Men jag har som önskemål att åka till ön Skye.

Status tatuering:
Idag är det dags för laserbehandling nr 28? 29? 30?Jag vet faktiskt inte.

Hej på er

1 kommentar:

Fräsigt sa...

Hej Klankis. Såg att du var inne och hälsade på hos oss och förstår nu varför du kommenterade min marimekko-skål. Du är en sucker för dem - lixom jag. :)
Kul att ha dig hos oss och nu har även jag hittat hit. Och läst in mig på juli-augusti. Fluffig blogg.
Kramkram
Ellen på Fräsigt (en av två :) )