söndag 29 augusti 2010

Helt slut

Vilken helg.

Igår sprang H Bellmanstafetten medan jag packade upp kartonger. Killen sprang sina 5 km på 19 minuter, jag är imponerad! Att jag har packat upp nästan alla kartonger verkar han inte så impad av, jag tror inte ens han har märkt nåt. Ja ja.

På eftermiddagen åkte vi till IKEA och trängdes. Lönehelg liksom.
Jag stannade till på Åhlens och köpte en mascara för 305 spänn. Jag bara tog en och fick hjärtklappning i kassan men var för trött för att orka gå och hämta en annan.
På kvällen kom Anna, Erik och Sluggo på öl och tacos. Himla bra avslutning på en något jobbig dag!

Idag åkte vi till det andra IKEA:t eftersom det här var slut på det första:






Ja Sus, visst har jag en snygg vägg!? Jag älskar den medan H tycker den är skitful. Han är inte jätteförtjust i det röda skåpet heller förresten.

Sen åkte vi till Mio och köpte soffa som kommer i mitten av november. Att man går med på sånt. Sjukt.

Resten av dagen och kvällen har vi skruvat och pysslat. Röda skåpet tog mig en evighet att sätta ihop och under tiden hann H med allt detta:


Rullgardiner. Väldigt praktiskt att de som bodde här innan måste ha haft likadana, det var liksom bara att knacka dit dem.



Sängbord. Tapeten vet vi inte om vi gillar eller inte. Nån som kan säga om den är snygg eller ful?



Hylla.

Supernöjda är vi!

Nu är det godnatt. Ska lägga mig i sängen och kolla vad det är på 1:an, 2:an och 4:an. Det är nämligen allt som finns här. Grattis till oss!

3 kommentarer:

Preffen sa...

Tapeten är snygg tycker jag. Lite kuddar o textilier i samma blå plus att du stoppar in lite darkbrown textil till. Kommer bli såååå snyggt!
kram

Sus sa...

Love tapeten OCH byrån!!!!

Hjärtat sprang samma stafett, men i torsdags =)

Elin - Bondmora sa...

Jag gillar båda tapeterna. Byrån var galet snygg tillsammans med den tapeten. Förstår att ni är supernöjda!