onsdag 28 april 2010

Tårkanalerna fungerar som de ska

Klockan är bara 12:29 och jag har redan lipat 3 gånger idag. Hur ska det sluta?

Först berättade en kollega om hennes dotters hund som avlivades och då kontrade jag med när min kompis fick avliva sin häst. Lite skämmigt faktiskt.

Sen fick en annan kollega beskedet att hon hade blivit mormor här på morgonkvisten. Då lipade vi allesammans, fast skrattade också.

Sen så läste jag lite på den här bloggen.


( och om nån undrar så JA, det är precis den tiden i månaden. Och JA, jag är yngst på jobbet. Med flera år dessutom. )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Å herregud! Jag är helt slut efter att ha läst den där bloggen. Undra just hur jag ska kunna sova nu...?? (tur att jag har min vit/gråa kurrande tuss här bredvid mig)

Gafflan sa...

Ibland är man lättrörd men Annabloggen är något särskilt. Inte en chans att man kommer undan tårar.