lördag 24 april 2010

Just nu

sitter Selma och jag och slappar i köket medan Anna kokar lakritssås.



Fatta att den här sötisen låg på min rygg och spann imorse när jag vaknade. Sen somnade hon på kudden två cm från mitt ansikte istället. Ibland gillar jag spinning, men oftast inte ;-)

Idag har vi gått runt i Sundsvalls alla butiker säkert och letat klänning, men som vanligt när jag måste hitta något så gör jag inte det.



Lakritssås till glass: grädde, socker, sirap & käck (som heter "kick" nuförtiden).

Därnere i Stockholm har vi dragit oss ur lägenhetsaffären på riktigt. Jävla skit. Det här måste vara en av historiens sämst skötta lägenhetsförsäljning ever. Om den nu blir av alls. Jag vet en mäklare som INTE kommer att få äran att sälja H´s lägenhet.

1 kommentar:

Cajsa sa...

Men hur gott lät det med lakritssås. VILL HA NU! Fram med receptet! Kram Cajsa. Ps. Det är ok att du lånar mitt mantra!