onsdag 14 april 2010

På lägenhetsfronten inget nytt

Killen som inte kan bestämma sig strikes again.

Men H har varit dit med mäklaren idag och kollat en gång till.
Han är så bra, min H. Han har kollat upp föreningen, läst årsredovisningar, beställt lånelöften från flera banker och skött all kontakt med mäklaren.
Så himla skönt att han tar hand om allt det.

Själv har jag fullt upp (skrev full tupp, det var roligt!) med att fundera på vad vi ska köpa för möbler, för nya möbler behövs. Nån som möblerat en 25 kvadrat stor terass nån gång? Inte jag heller!

Det här har jag kommit fram till så här långt:
Med från H´s lägenhet till vårt gemensamma hem:
- sängen
- nya garderoben

Med från min lägenhet:
- mormors gamla chiffonje
- min stora spegel

Ja det behövs lite nytt alltså.

Inga kommentarer: