onsdag 4 november 2009

Hängbukssvinet har ont i kroppen

Ont i armen efter vaccinet. Ont i andra armen efter besök hos tatueringslaserdoktorn. Ont i huvet. Träningsvärk. Fryser. Stel i nacken.
Jag tycker lite synd om mig själv just nu.


Dessutom träffade jag personalchefen i hissen. Människan utbrister:
-Visst är det spännande med allt nu!?!
Jag:
-Njae, så spännande vet jag väl inte...

Människan:
-Med alla nya möjligheter som öppnas för dig nu?!!!!


1. Hon blandar ihop mig med någon?
2. Hon vet nåt som inte jag vet?
3. Hon har missuppfattat det här med att fler ska få sparken?

Jag fattar ingenting. Hon är konstig, det har jag alltid tyckt. Ta bara intervjun som hon höll med mig där vi diskuterade tjockleken på gravad lax.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och om hon läser din blogg ???
*storebror*

Anonym sa...

Skulle inte tro det :-)
/lillasystern