söndag 13 maj 2012

Fru Venus har 24 st

Jag är imponerad och lite avundsjuk!


Här är min samling, större delen av den i alla fall. Jag har en eller två på landet också. Visst fattas det en rosa? Alla bör väl ha minst en rosa marimekkoskål i sin ägo?

Nytt ämne:

Kolla in dagens stockholmsväder:



Idag blir det en tur till Lotten som förhoppningsvis har klarat sig bra trots den senaste veckans ohyggliga mängder regn.

Om någon hade sagt till mig för tio år sedan att jag skulle komma att bo i Stockholm, dessutom i en bostadsrätt med värsta snygga killen, ha värsta fina kolonilotten och få rida värsta fina dressyrhästen hade jag förmodligen trott att vederbörande hade en skruv lös. Vilket bra liv jag har skaffat mig!

2 kommentarer:

Sus sa...

fast nu får du snart en föreläsning om att de inte heter marimekko utan Ittala eller hur det nu var =)

Fru Venus sa...

Mariskooler :-))
(Mariskååler) Och jag har gjort slut på fyra stycken.... :-(