lördag 19 maj 2012

Det man inte har i huvet får man ha i plånboken

Idag känner jag mig lite extra smart.

Som ni vet är jag hemma i Norrland över helgen. Det är inte mina klackskor. De står kvar hemma. Bra va.

Idag lämnade jag stugan och åkte till Sundsvall, en liten resa på ca 6 mil. Det gjorde inte mina mörkblå byxor. De blev kvar. Bra va.

Och varför behövde jag dem idag? Jo, för jag har varit på dop idag förstår ni.

Tur för mig att jag hann ekipera om mig på Helvetet på Jorden, även kallat Birsta City, innan det var dags för kyrkan.


Panikshopping borde nästan klassas som sport faktiskt. Man både svettas och flåsar ju.

7 kommentarer:

Kia sa...

Det var minsann fina röda byxor! Och tröjan och skorna också. Tur eller skicklighet?

Anonym sa...

Snyggt blev det i varje fall!

Helena m. 4 sa...

Men fy vad jobbigt, och två gånger om...
Dumma saker som inte packade sig själva.
Jag lider med dig, samtidigt som jag fnissar lite så här på behörigt avstånd...

Maria sa...

Sist jag var på dop glömde jag mina skor hemma. Dopet var i Uddevalla - jag bor i Skåne. Jag köpte nya skor - de är mina favoritskor idag!

Jag tror att dina röda byxor kommer att bli dina favoriter - de är jättesnygga!

melinda sa...

hejsan faster! jo, med det blev i alla fall snyggigt som jag ser det och om du vill och har tid över kan du få titta på min blogg:
www.kaningalen.bloggplatsen.se
inte för jag har skrivit så mycket men men! saknar dig! kramizzar!
//melinda

Singelmamman sa...

Klart att det kan klassas som en sport. Och röda byxor är snyggt.

Sus sa...

Fin är du i alla fall =)