onsdag 3 augusti 2011

Men så bra!

Kolla vädret för nästa vecka:





Inte så att man längtar direkt.

Lägg till att jag kommer att vara helt ensam här (H har slut på semester) och att det är kolsvart på kvällarna nuförtiden och att jag är galet mörkrädd - vad får man då? Katastrof får man!

Därför gör jag helt enkelt som så att jag följer med H hem till Solna på torsdag. Smart va?
Och sen åker jag upp hit nästa helg igen och firar brorsdotterns födelsedag och träffar alla vänner som jag inte hunnit med på alla fem veckor jag har varit ledig hittills.

Nöjd. Mycket nöjd.

Tänk så smart man blir med ett par caiprinhas i magen.



2 kommentarer:

Suzan sa...

dom där brukar ju hinna ändras sen ändå =)

Fräsigt sa...

Jag är inte mörkrädd, men i vårt första hus hade vi sådan där lampa i hallen som gick igång på rörelse. Var ensam hemma på övervåningen. När jag gick till köket såg jag hur det tändes där nere... Maken var utomlands och jag hade pratat med honom så jag visste att det inte var han. Då var jag hyfsat hysterisk en stund. Men det var ingen där.
/anna