tisdag 16 augusti 2011

Åh vilken rolig dag

Det första jag gör idag är att koppla iphonen till datorn, som genast frågar om jag vill ladda hem en ny version.
Eftersom det inte finns "i helvete heller" att välja på och jag inte har lärt mig ett dugg sedan sist så klickade jag på "Ja".

Osmart.

Så här såg skärmen ut efter en liten stund:


Inget går att göra, förutom åka till närmaste teliabutik och blinka lite med de blå.
Där återställde de telefonen så den blev helt tom. Sen fick jag koppla till iTunes igen när jag kom hem och återställa med säkerhetskopian. Tack för att den gör en säkerhetskopia innan den brakar ihop!

Sen åkte jag vidare och köpte en lektunnel till katterna. Väl hemma igen tittade de på den och sen på mig som för att säga:
- Jaha, och?


Totalt ointresserade.

Men jag ska åka och rida lite senare. Det blir kul.

1 kommentar:

Ellen sa...

Kan inte du krypa in i den där då och rumla runt?