lördag 5 februari 2011

Min lediga dag

Först slappade jag och katterna länge i soffan. Konstaterade att jag fortfarande hade ont i en tand efter tandläkarbesöket i MÅNDAGS. Det borde väl ändå ha gått över nu?

Sen gjorde jag en laddning garam masala.





Sen åkte jag in till Östermalm och blev förbannad på att det var svårt att hitta p-plats. Varför så få platser och så många p-vakter? De har säkert provision också.





Sen for jag som ett torrt skinn mellan Plantagen i Ekhagen, Zoo och Systemet i Bromma och ICA Maxi i Solna. Galet vad tid sånt tar i den här stan. Inte ens en kopp kaffe hann jag med.

Sen åkte jag hem. Tog en macka till lunch - kl 14:30. Det skulle PT:n veta!

Hann precis packa upp varor och snabbstäda lägenhet tills det var dags att möta Anna vid tåget. Jag har sundsvallsbesök i helgen!

Vi kom knappt innanför dörren innan hon hade lagt beslag på båda katterna. Vad fräckt!





Sen ikväll så har den lilla katten, alltså Simba som är hälften så stor som brorsan, kräkits tre gånger.





Stackars liten!

Och tanden gör fortfarande riktigt ont. Jävla Tandläkar-Staffan! Ska aldrig mer gå dit.

2 kommentarer:

Suzan sa...

hoppas både du o kisse mår bättre idag! kram!

Fräsigt sa...

Så, nu är jag trött bara av att läsa om din högintensiva dag.

Jag fick skäll av PT igår. Måste dricka mer vatten. Typ TVÅ liter om dan. Måste gå ner i tid om jag aka hinna med det...