tisdag 22 februari 2011

2011 - 02 - 22

Knä:
Mycket bättre! Jag kommer att överleva!

Kattungar:
Förbannat jobbiga på natten - men för söta för att man ska kunna göra så mycket åt det. De ska till veterinären på fredag. Den lilla ska kollas upp för vi tycker han äter sjukt mycket men växer dåligt (och ja, vi har avmaskat) Också ska båda vaccineras. Jag gissar att halva lönen ryker direkt.

Jobb:
Idag ägnade jag halva dagen åt att jobba som en galning och andra halvan åt att sitta på möte och äta godis. Inte bra! Men det var oundvikligt. Halvtråkigt möte och en stor skål godis på bordet, ni fattar ju.

Vasaloppet:
Fatta, om TOLV dagar är det dags. Imorrn är det stakträning som gäller.

Favoritreklamfilm:



Övrigt:
Idag har jag hatat Stockholm igen, jag gör ju det ibland. Oftast har det med kollektivtrafiken att göra, så även idag. Jag längtar tills jag kan börja cykla igen! Idag är jag så less på pendelträsket (och då bor jag i Solna för helskotta, inte ens långt bort ju) att jag har börjat drömma om ett hus i Norrland igen. Ett hus med trädgård med växthus och äppelträd.

3 kommentarer:

Suzan sa...

hoppas det går bra hos vetten =)

Fräsigt sa...

Men jag är med på snön. Och jag avundas katten som äter men inte växer. På något vis.

Elin - Bondmora sa...

Tala om för mig när du har uppfunnit den där kattsanden, jag kommer att bli en storkund. Ang att sanden fastnar, något som hjälper lite är att lägga en dörrmatta (en sån rivig med strån) under kattlådan, som de kliver på när de kommer ut ur lådan. Lite bättre blir det, men bara liiite. Dina katter är förresten supersöta!!