måndag 8 februari 2010

Välkommen v 6!

Tänk vad lite ljus på morgonen kan göra!
Att vakna och det är ljust betyder iof att man har sovit för länge och har jävligt bråttom till jobbet men det kändes bra, mycket bra!

Den här veckan kommer att bli så bra:
- Min vän får sin sista cellgiftsbehandling i Umeå och ska sedan vara frisk!
- Idag har jag fått en akuttid hos tandläkar-Staffan. Har haft ont i en tand i typ en månad nu så det ska bli skönt att fixa den. Hoppas vi snackar vanlig lagning och inte rotfyllning bara.
- Ikväll blir det tennis med coachen.
- Imorrn och tre dagar framåt är jag på kurs.
- Imorrnkväll ska vi ut med jobbet. Vi ska laga mat tillsammans med en kock. Spännande!
- På torsdagkväll åker jag till Norrland. Vi ska angla och mysa i Munkbysjön. Längtar!!
- Om man räknar med idag så är det bara 14 jobbdagar kvar innan jag åker till Brasilien. Tjohoooo!!!!

Inga kommentarer: