torsdag 28 januari 2010

Dagens

Jobb:
sitter just nu i min egen lilla skyddade verkstad och pysslar med sådant som en nybliven pensionär lämnade kvar. Inte mig emot med lite omväxling ett tag.

Irritationsmoment:
Det går inte att surfa på min iPhone sedan jag fick det där meddelandet. Ska det vara så eller måste jag gå in och vara lite extra blond och prata med bredaste norrlandsdialekt på Teliabutiken?

Goda gärning:
Hjälpte gammal gumma av bussen. Det var ett ordentligt trappsteg ner och sen en snödriva, inte lätt för en gammal gumma med käpp.

Glada överraskning:
Jag klarade den där tentan jag gjorde för ett tag sen.

Mat:
Äggmacka till frukost, thaikycklinggryta med ris till lunch, torsk med stekta grönsaker och riven pepparrot till middag.

Träning:
Inte mer än en jävla massa trappor. Kanske lite pilatesboll senare om andan faller på (as if).

Spotify:
Idag är det en Frank Sinatra-dag.

Status på brännsår:
Satte dit ett skavsårsplåster och nu gör det inte lika ont längre. Compeed är grejer det.

Shopping:
Endast nytt månadskort på SL.

Stickning:
Har rivit upp allt och ska börja om. En annan dag.

Inga kommentarer: