lördag 3 oktober 2009

Lägesrapport

Fotjäveln gör fortfarande ont. Inte så mycket att jag haltar men så pass att jag inte vill ge mig ut och motionera. Vill vila den så att den kan spela tennis på måndag. Jag utan motion är inte bra, blir rastlös och irriterad. Jag skulle kunna ta en cykeltur, men gissa vart min cykel är? Jo på jobbet. Smart jag var som lämnade den där. Och jag törs inte låna H´s alldeles nya som han själv bara använt två gånger. Skulle säkert köra sönder den.

H är krasslig. Ont i halsen. Jag har pysslat om honom sedan igårkväll med extra filt, whiskey, te, kaffe, juice och yoghurt. Om han piggnar till åker vi till IKEA och köper en byrå till hallen. IKEA på en lördag är inte kul, men jag gör vad som helst bara jag slipper öppna skatt- och juridikböckerna.

Inga kommentarer: