tisdag 13 oktober 2009

Ännu en dag i morgonrock och tofflor

Hostar som en galning och bestämde mig för att stanna hemma idag också.
Har inte rört Cocillanan ännu eftersom jag bara har ca två portioner kvar och vill spara dem tills det blir riktigt illa.

Försöker läsa lite skatt men det går trögt...det är svårt att koncentrera sig på något som är så jäkla tråkigt. Vad är det för folk som vill jobba med sånt här?

Tänk om mitt paket från Beauty Bridge kunde ta och komma idag! Då blir det hemmaspa med ansiktsbehandling light. Hudvårds-Charlotte skulle förmodligen bli rätt sur om hon visste att jag köper produkter från USA istället för av henne.
Men jag resonerar så här: Om jag ska ha råd att fortsätta gå hos henne så ofta som jag gör måste jag dra ner på något annat. Och då köper jag samma produkter fast betydligt billigare från USA. Det känns ju liksom inte helt bra att köpa en dagcreme här för 695:- när jag kan beställa den för 390:- + lite frakt.
Nu hoppas jag bara att det dyker upp ett paket också, pengarna är dragna från kontot iallafall...

Inga kommentarer: