tisdag 21 augusti 2012

Dagens shopping

Eller vänta här nu, det är ju för tusan MÅNADENS shopping va? Jag har då inget minne av att jag har shoppat nåt på länge. Tittar man i garderoben ser man att så är faktiskt fallet också. (Tittar man på kontoutdraget undrar man istället vart fan allt har tagit vägen då??)

Hur som helst.

Doftljus:




Väska.




Efter shoppingen åt jag och mitt trevliga sällskap middag innan det var dags för henne att åka till flygplatsen och flyga hem. Nästa gång hoppas jag hon har vett nog att inte ha bilen väntandes därhemma så att vi kan dricka champagne så som man ska när man shoppar på Östermalm. Då ska vi inte gå på vegetarisk restaurang och äta surkål för 129 spänn heller. Även om den var grym!

5 kommentarer:

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Åh! Vilken lyxig shopingdag!
Jag ääälskar de doftljusen, men tycker de är svindyra...
Gillar det som heter "Crisp champagne".... Mumma!

Gafflan sa...

Bästa shoppingen. Vilken snygg väska!!

Susjos sa...

Kul! Och vilken snygg väska! Köpte du den på östermalm så var den dyr förstås!?

Unknown sa...

Väldigt bra shoppat tycker jag! Man kan aldrig ha varken för många doftljus eller för många väskor.

Klankis sa...

Tack! Jo ljuset kostade en slant men om man ser till hur länge det kommer att brinna så känns det inte så farligt.
Väskan köpte jag på Åhléns på Östermalmstorg och den är av deras eget mörke Wera. Inte jättejättedyr men visst märktes det på kontot.
Kram på er!