söndag 25 mars 2012

What a yesterday

Snacka om kvalitetslördag!

Finfrämmandet och jag lunkade runt på stan och shoppade livsnödvändigheter (varsitt par knallröda byxor). Rent livskvalitétsmässigt hade det nästan räckt men vi hade ju mer trevligheter inbokade:





Massage! I 50 min blev jag bortskämd och lite misshandlad och efteråt var jag väldigt avslappnad och väldigt fettig i håret.






Sen avslutades kvalitetslördagen med fondueafton:






Och här är det dags för dagens tips:





Om du lägger öl på kylning i frysen är det bra att inte glömma bort dem.

Idag sov jag till klockan nio vilket är väldigt ovanligt för att vara jag. Antar att det här är anledningen:





Jag gissar att det blir en ganska lugn dag idag.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Fondue har jag aldrig ätit men det låter såå gott! Förstår om du är lite trött idag :-)

Anna sa...

Å vilken dag vi hade!! Kvalitetsdag när den är som bäst!! Igen, tusen tack för allt fining!