torsdag 29 mars 2012

Error

När jag satte foten i stigbygeln för att kliva upp på hästen small dragkedjan på finstöveln. Det var väl jävligt tråkigt? Men så kan det gå när man är född med vader av den lite större varianten.




Tur jag hade med fulstövlarna så jag kunde byta. Det gäller att se det positiva i det hela liksom.
Själva ridningen gick hyfsat. Först var det som en sämre version av f.d travhäst, sen började hon mjukna lite och sen blev det Ferrari. Och då var det dags att sluta. Men nästa gång, då jävlar.

Ska bara fixa ny dragkedjejävel på stöveljäveln först.

Och nu ska jag gå och tvätta munnen med tvål.

Och om någon, typ någon från Sundsvallsområdet, skulle ta illa upp av det där med "f.d travhäst", så vill jag bara säga att jag varken syftade på NG eller LB.

3 kommentarer:

Sus sa...

Fast stövlar av den prisklassen (för de såg dyra ut) borde väl klara av en normal vad?

Dä ä fö dålit!

Maria sa...

Ingen fara, vi tar inte illa upp! Hälsingar från LB:s matte

Anonym sa...

Inte den andra matten heller!