lördag 17 september 2011

Helger är bra

Igårkväll var vi ut och åt middag. Jag höll mig nykter utan problem, det fanns nämligen äppelmust på restaurangen. Vem vill ha vin då?

Idag har vi kollat på tapeter till vår lägenhet där vi nu har bott i över ett år. På landets största tapetvaruhus var vi. När vi gick in sa vi att om vi inte hittar något där så har vi problem. Vi hittade inget vi vill ha. Så nu har vi alltså problem.

Efteråt åkte vi till Bromma Blocks där jag reklamerade ett par byxor som har spruckit för att jag förmodligen är för fet för dem. Expediten höll god min och jag har nu ett par nya lite för små byxor.

Ikväll tog vi en promenad till Ekhagen där vi har umgåtts med kusiner med respektive och barn. Underbar middag har vi fått!

Och allt detta har jag gjort utan att ta en endaste bild.



1 kommentar:

Helena m. 4 sa...

Humh... tapeter är svårt, men vi klarade det till slut här i vårt hus, nästan, jag menar vi är inte riktigt klara, men jag kanske sitter inne på ett par tips (du får tala om av du kollat på för märken - om du minns?)