torsdag 21 oktober 2010

Pommes, nån?

Här står jag och väntar på bussen och fryser och det luktar mat och jag tänker att mycket värre än så här blir det knappast.
Men så inser jag att det är jag som luktar, eller snarare stinker mat. Pommes, typ. Äckligt.





Jackan får sova på balkongen inatt tror jag. Resten i tvättmaskinen.

OK, Peppar på St Eriksplan:
Mat:
Jag och Anna tog ribs. De var goda men långt ifrån toppen. Och jag vet inte om jag är snål eller glupsk eller både och men är inte 195 spänn dyrt för lite ribs och typ 2 msk coleslaw? Lite sallad eller nåt hade varit fint.
Pam tog chili och det såg ut och smakade som skolmat.
Maten får två av fem.

Servicen får också två av fem.

Toaletten får en av fem. Det fanns varken toapapper eller tvål. Tur man har grejer i handväskan.

Sällskapet får fem av fem.


Inga kommentarer: