tisdag 5 oktober 2010

Award! AWAAAARD!!

Jag vet inte riktigt vad det är men nåt slags bloggkedjebrev typ? Blev glad i alla fall! Tusen tack Elin och Cajsa!

Man ska alltså berätta tre saker som ligger en varmt om hjärtat. Bara tre. Det var väl lite snålt. Men om vi säger såhär - förutom vänner, familj och sambo vars namn jag förkortar till H så ligger följande mig väldigt varmt om hjärtat:

1. Lakrits. Ju saltare desto bättre.

2. Hästar. Har försökt att leva utan hästar, och det är inte roligt. Det saknas något när jag inte har regelbunden hästkontakt.
3. Munkbysjön.

Sen så ska man visa en bild man tycker om, men jag kan inte ta bara en:



Först så är det Melinda och Theresia, mina bröders barn. Jag älskar det här fotot!






Också en hästbild såklart! Det här är jag och Hinnerk. Han är den snyggaste häst jag träffat. Och snäll som en liten hund. Hans ägare hade inte riktigt tid med honom så jag hjälpte henne under en period. Fatta att jag åkte eu-moppe mellan Östermalm och Upplands Väsby för att rida den här hästen varje söndag, och ibland mitt i veckan också! Det är kärlek det.



Också lilla Affe som inte finns längre.
Och sen, om Blogger inte var så jävla jobbigt att ladda upp bilder i, så skulle jag visa bilder från Munkbysjön, Thailand och Afrika men det tar jag en annan dag.

Godnatt!

1 kommentar:

Sus sa...

Fina barn, fina djur. Och Affe...så synd att han inte längre finns..