lördag 22 maj 2010

Men gomorron!

Förr i tiden betydde AFTERWORK för mig att man gick till en bar efter jobbet och drack ett glas med sina kollegor och sen hem. Eftersom Sundsvall inte är så stort fanns chansen att träffa på nån god vän också, då blev det två glas. Sen hem. Oftast.

Sen flyttade jag till Stockholm och lärde känna ett gäng tjejer i ett stall.

Många är de lördagmorgnar då jag vinglat hem vid fyratiden efter en urspårad afterwork med dem (love yah!). Jag har även kommit hem mitt i natten efter en brunch men det tar jag en annan gång, kanske.

Nuförtiden afterworkar vi aningen lugnare än så och igår kom jag hem runt midnatt. Det är lagom när man ska upp och spela tennis. Det är serveträning som gäller idag.

H var också på afterwork igår och han kommer nog inte att spela tennis idag om jag säger så. Han ser rätt däckad ut.

Inga kommentarer: