fredag 21 maj 2010

Dagens + & -

Idag gillar jag:
- att det är fredag, såklart.
- att solen skiner, såklart.
- att jag ska på AW med hästtjejerna. Funderade en sekund på om vi verkligen kan kalla oss "hästtjejer" längre, och kom fram till: "En gång hästtjej, alltid hästtjej". OK? Dessutom ska jag snart på ridläger, hoppla!
- att vi ska till Hundstallet imorrn!

Idag gillar jag inte:
- folk som skriver "Carpe Diem" på allt. Det är så jävla medeltid med latin.
- att jag råkade äta sunklunch på ett sunkställe. På en fredag dessutom! Usch.
- att jag inte har några sommarkläder.
- att det var så fruktansvärt tungt att springa igår.

2 kommentarer:

Ting sa...

Jag har inte heller några sommarkläder.
Hoppas du får en kanonkväll med hästtjejerna!

Unknown sa...

Latin är ett tidlöst språk. In vino veritas! Springningen gick väl jättebra, jag var ju där. Gå/lugn jogging är väl en typ av intervaller...eller?!

//a