onsdag 1 juli 2009

Joråsatt

Klockan börjar närma sig läggdags, jag hinner blogga lite innan jag somnar.

Idag har jag:

- haft uppföljningssamtal med min chef. Både hon och jag är på det klara med att jag är redo för ett nytt jobb, fast alltså inom huset. Tyvärr så har finanskrisen gjort att alla med roliga tjänster håller benhårt i dem. Men vi ska skaffa mig ett nytt jobb så fort det bara går.

- tävlat mot buss 70 från St Eriksplan till Råsunda. Klankis på cykel. En vacker dag kommer jag att göra mig illa. Hur som helst, jag vann.

- firat kusins födelsedag med kalas i Ekhagen. Supermysigt. Hoppas Kugani tyckte att det var mysigt också, trots att hon först åkte till det andra Ekhagen som ligger i Haninge nånstans (vi snackar halvvägs till Skåne).


Avslutar med en bild på mig och H från i helgen.


2 kommentarer:

Preffen sa...

Va kul med sådan respons från chefen, grattis till nya jobbet du inte fått ÄN!
Va söta ni e tillsammans!
HA EN BRA DAG!
kram

Fröken Fräken sa...

Jag har ju just sett med egna ögon hur det går till att cykla i Sthlm, och jag kan bara säga ett ord om det; livsfarligt! Tävla med en buss... ja jisses ;-)
Låter som ett postivit utvecklingssamtal, här ska det bli lönesamtal när jag kommer tillbaka efter semestern och jag kommer som vanligt inte veta vad jag ska säga... för jo, visst jobbar jag! Men nog kan man hinna med mycket pyssel ändå, bara man prioriterar..