tisdag 14 juli 2009

3 dagar och 6 1/2 timmar kvar

Arbetsmoralen: fortfarande rätt låg. Något högre än igår dock.
Träningsmoralen: hög. Cykel till jobbet, promenad hem, lunchgympa 45 minuter och ikväll tennismatch. Jag och H mot Mårten och Johan. Eller jag och Johan mot H och Mårten. Eller hur som helst, det är inte bestämt.
Matmoralen: det började bra med knäckemacka och kaffe till frukost. Sen blev det leverpastejmacka och latte till second breakfast, det var ju mindre bra.
Snyggmoralen: bra mycket bättre än vad den har varit senaste tiden. Igår gick jag på stan och varenda gång jag gick förbi ett skyltfönster (dvs hela tiden, överallt) såg jag en tjej som borde ha varit till frissan för längesen. Hon borde skämmas så hon såg ut. Det borde vara tjära och fjädrar för folk som behandlar sitt hår på det viset, eller inte behandlar kanske man ska säga. Jag slank in hos goa frisören Leif på Plupp & Co och han gjorde underverk. Därefter skämde jag bort mig lite på Hudvårdskliniken.

Inga kommentarer: