lördag 17 november 2012

Dagens uppdrag:

"Skaffa sommarkläder såsom shorts, bikini, en klänning eller två"

Vad kommer jag hem med då?

Kamera. Förvisso bra att ha när man ska på semester:



Halva apoteket. Också i och för sig bra att ha:




Lakan. Här blev det lite fel kanske. Men fina är de tycker jag:




Och svamp. Inte heller reserelaterat men hallå, hur ofta hittar man så här fina karljohanssvampar liksom?




Sen kunde det ha blivit en racercykel också men vi fick nöja oss med väldigt gott fika på Bianchi.




Det är ju liksom inte säsong för att handla cyklar så utbudet var lite sisådär. Nu har jag ända fram till februari på mig att bestämma om jag ska ha en svart/rosa eller en mintgrön/vit.

Nu ska jag ta mig en dukoraldrink. Trevlig kväll på er!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dukoral ska vi också dricka om någon vecka :-) Vart ska ni resa?

Bondens fru sa...

Oj, vi måste ju också börja med dukoralen snart, tack för påminnelsen :-)
Vart ska ni resa? Vi kör en pensionärsvarning och åker tillbaka till Thailand, samma plats, samma hotell.

Bikini har jag redan fixat och sommarklänningar och shorts finns det gott om sen förra resan.

Trevlig semester!