måndag 4 juli 2011

Att tänka om

Det där med att jobba på solbrännan gick ju fetbort, såklart. Det har nämligen sett ut såhär hela dagen:




Istället har jag jobbat i trädgården. Först klippte jag gräs och sen gav jag mig på detta:



Det är faktiskt ett trädgårdsland där under allt ogräs, fast jag fick slita länge innan det kom fram. Har bara rensat fram ett litet hörn än så länge men jag ska ju ha något att göra imorrn också eller hur?



Sallad och spenat på gång i landet och kryddor här:



Hoppas nånting hinner komma upp innan det är dags att åka hem igen...om en sisådär sju veckor. Hoppas även att jag inte har ryggskott imorrn.

Jag har motionerat också. Först morgonpromenad med frukostplockning:



Och sen kvällspromenad med lurvig kompis:



Fick supergod middag hos mamma och pappa, torskrygg och färskpotatis i folie:



Lurviga kompisen fick hälsa på katterna och det gick över förväntan:



Det är pappas dagishund som är här i några dagar.

Katterna sköter sig finfint.



Imorrn blir det med all säkerhet minst lika spännande som idag, missa inte det!

1 kommentar:

Sus sa...

I Sthlm har det inte varit en gnutta blått på himlen idag så du vinner.