söndag 10 april 2011

Lite ur form kan man väl säga

Öhh.. Jo, helgen började ju sådär. Magsjuka liksom, kul? På en fredagkväll och allt.
Trodde jag var återställd ett tag där men så var det ju inte.

På lördagkväll mådde jag bra och spelade tennis. Visserligen skittrött. Coachen hade ordnat matchkväll och jag spelade fyra matcher varav två gick käpprätt åt helvete. Två vann jag. Tihi.

Idag har mamma och pappa varit här och hälsat på. De tog tåget ner över dagen bara och vi har varit på Scalateatern och lyssnat på Kalle Moreus. Den mannen vet hur man spelar musik han! Man blir nästan lite sugen på att köpa en fiol, ett par hörselkåpor och sätta igång. Vad tror ni om det? Fråga grannarna först?

1 kommentar:

Fräsigt sa...

Jag säger kör hååååårt på det. Dock bor jag ju inte granne. Men alla former av konst måste få ta plats. Sådetså.